Kdo je Neil deGrasse Tyson? Životopis Neil deGrasse Tyson, osobnosti, slavný člověk z kategorie věda

Neil deGrasse Tyson

Kdo je Neil deGrasse Tyson? Životopis, zajímavosti, informace, biografie, věda

Neil deGrasse Tyson je americký astrofyzik, planetární vědec a autor vědeckých knih. Neil Tyson se narodil v New Yorku na Manhattanu. Studoval na Harvardu, v Austinu na University of Texas a na University of Columbia. Od roku 1991-1994 působil jako výzkumný pracovník na Princeton University. V roce 1994 začal pracovat v Hayden Planetarium, které je součástí American Museum of Natural History v New Yorku, jako vědecký pracovník. O dva roky později se stal ředitelem planetária (1996), které se následně 4 roky rekonstruovalo za 210 miliónů dolarů.
Od roku 1995 až 2005 psal každý měsíc eseje na téma vesmír do časopisu Natural History. Některé eseje byly poté vydány v jeho knize Death By Black Hole (2007) a Astrophysics For People In a Hurry (2017). Do magazínu Star Date přispíval odpověďmi ohledně vesmíru pod pseudonymem Merlin. Některé jeho články se poté objevily v knize Merlin’s Tour Of The Universte (1998) a Just Visiting This Planet (1998). V roce 2015 obdržel Neil Tyon medaili Akademie věd za přínos vědě.

Základní informace o osobě Neil deGrasse Tyson

Národnost: americká
Datum narození: 5. 10. 1958
Místo narození: Manhattan, New York, USA

Potěší nás, pokud budete sdílet tuto odpověď na otázku kdo je Neil deGrasse Tyson? s blízkými na Twitteru, Redditu, Facebooku nebo jinde.

Sdílet na Facebooku   Sdílet na Pinterestu     Sdílet na Twitteru      Sdílet na Redditu

Znáte pojem Esprit? Víte co je Ubikace? Pamatujete si definici pojmu Ešus? Vzpomněli byste si co označuje výraz Mluvnické kategorie?

Klíčová slova: místo narození, popis, Neil deGrasse Tyson, vysvětlení, kdo je Neil deGrasse Tyson?, wiki, věda, biografie, kde se narodil Neil deGrasse Tyson?, zajímavosti, informace, lexikon, život, wikipedie, životopis, věda

Pojem Neil deGrasse Tyson je v kategorii Věda, ilustrační obrázek

Linky na další online zdroje

Hledat heslo Neil deGrasse Tyson v ekologickém vyhledávači Ecosia.org

Vyhledat termín Neil deGrasse Tyson na Google.cz

Hledat termín Neil deGrasse Tyson ve fulltextu Seznam.cz

Hledejte bez špehování slovo Neil deGrasse Tyson ve vyhledávači DuckDuckGo

Zkusit najít termín Neil deGrasse Tyson ve Wikipedii

Dál můžete zkusit hledat slovo Neil deGrasse Tyson například ve ekologickém vyhledávači Ecosia, v Google překladači, ve videích na Youtube, v Microsoft Bing nebo ve slovníku moderních slangových výrazů - Čeština 2.0.

Víte co znamenají tato slova, hesla, osobnosti, odborné termíny a pojmy?

Biografie, životopis, kdo je to Neil deGrasse Tyson?

Na stránce jste se mohli dozvědět: Kdo je to Neil deGrasse Tyson? Kdy se narodil Neil deGrasse Tyson? Kde se narodil Neil deGrasse Tyson? Neil deGrasse Tyson je v kategorii Věda

Kategorie věda, vědec injekce, neil deGrasse Tyson, ilustrační obrázek

Text byl sepsán pro server Superia.cz. Pečlivě jsme prošli a zkontrolovali všechny naše texty. Přesto se však může stát, že zde objevíte chybu nebo překlep. Některé informace již mohou být zastaralé nebo neaktuální. Pokuste se vyhledat informace osobnost, osobu, člověka Neil deGrasse Tyson kupř. v projektu Wikipedia.cz, kde naleznete podrobnější popis, resp. životopis. Jména některých osobností se shodují s jinými žijícími i nežijícími a to napříč obory. Hledejte proto osobnost Neil deGrasse Tyson i v jiné kategorii než je věda.