Kdo byl August Seydler? Životopis August Seydler, osobnosti, slavný člověk z kategorie věda

August Seydler

Kdo byl August Seydler? Životopis, zajímavosti, informace, biografie, věda

August Seydler byl český fyziky, astronom a také profesor Univerzity Karlovy v Praze. Narodil se v Žamberku, ale vyrůstal v Praze. V Novém Městě v Praze navštěvoval gymnázium a po maturitě nastoupil na Karlo-Ferdinandovu univerzitu. Zde Seydler studoval matematiku, fyziku, chemii, astronomii a filosofii. Během studií se stal asistentem na hvězdárně v pražském Klementinu. Ve 23 letech v roce 1872 se stal doktorem filozofie a docentem teoretické fyziky. Stal se v roce 1881 profesorem matematiky a fyziky na Karlově univerzitě. Stal se zakladatelem systematické výuky teoretické fyziky a velkou měrou přispěl k vybudování českého astronomického ústavu. Seydler byl v roce 1885 jmenován profesorem astronomie a teoretické fyziky. Celý život usiloval o zlepšení úrovně českých věd. Především v oblastech fyziky, matematiky a astronomie. Zemřel v roce 1891 na tuberkulózu.

Základní informace o osobě August Seydler

Národnost: rakouská
Datum narození: 1. 6. 1849
Místo narození: Žamberk, rakouské císařství
Datum úmrtí: 22. 6. 1891

Potěší nás, pokud budete sdílet tuto odpověď na otázku kdo je August Seydler? se známými na svých sociální sítě (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest)..

Sdílet na Pinterestu    Sdílet na Redditu        Sdílet na Facebooku    Sdílet na Twitteru

Vzpomněli byste si co označuje výraz Krajní levice? Znáte pojem Skeleton? Znáte pojem Antonymum? Vzpomenete si na definici slova Epos?

Klíčová slova: národnost, zajímavosti, věda, život, životopis, biografie, místo narození, kdo je August Seydler?, popis, kdo to je, August Seydler, kde se narodil August Seydler?, kdy se narodil August Seydler?, nežijící, lexikon, informace

Pojem August Seydler je v kategorii Věda, ilustrační obrázek

Jiné informační zdroje o frázi August Seydler

Zkusit hledat obrázky a videa s názvem August Seydler ve Wikimedia Commons

Vyhledat heslo August Seydler ve fulltextovém vyhledávači Bing.com

Zkusit najít frázi August Seydler ve vyhledávači Yandex

Hledat heslo August Seydler na Google.cz

Zkusit najít výraz August Seydler ve fulltextu vyhledávače Info.com

Dál můžete zkusit hledat slovo August Seydler například ve Wikislovníku, v Lingea slovnících, v evropském vyhledávači Qwant, ve fulltextu Yahoo.com nebo v projektu slovnik.cz.

Výběr osobností, pojmů, výrazů, odborných termínů a slov

Stručná biografie, resp. životopis osoby August Seydler

Právě jste zjistili Kdo byl August Seydler? Kdy se narodil August Seydler? Kde se narodil August Seydler? Kdy zemřel August Seydler? August Seydler je v kategorii Věda

Kategorie věda, medik mladý, august Seydler, ilustrační obrázek

Výše uvedený text byl napsán redaktorkami Superia.cz. Pečlivě jsme prošli a zkontrolovali všechny naše texty. Přesto se však může stát, že zde objevíte chybu nebo překlep. Návštěvníci, omluvte nás prosím, že nestíháme pravidelně aktualizovat texty. Zkuste též hledat informace osobnost, osobu, člověka August Seydler dejme tomu např. ve známé Wikipedii, kde naleznete podrobnější popis, resp. životopis. Jména některých osobností se shodují s jinými žijícími i nežijícími a to napříč obory. Hledejte proto osobnost August Seydler i v jiné kategorii než je věda.