Brand manager
Co znamená a jaký je význam slova Brand manager?
Brand manager je manažer zodpovídající za konkrétní produkt nebo celou značku. Jeho prací je plánování marketingové strategie, prosazování značky na trhu a práce na vývoji značky. Zpracovává analýzu trhu, monitoruje konkurenční značky a snaží se své značce připravit co nejvýhodnější pozici na trhu.
K práci na podobné pozici jsou potřeba manažerské schopnosti, znalost trhu a obchodních strategií a velmi často také znalost cizích jazyků, primárně angličtiny.
Hledejte pojem Brand manager v následujících vyhledávačích
Zkusit najít termín Brand manager na Google obrázcích
Hledat videa s názvem Brand manager na Youtube
Zkusit najít termín Brand manager na Google.cz
Hledat frázi Brand manager ve Wikislovníku
Zkusit najít Brand manager ve Wikipedii
Dál můžete zkusit hledat slovo Brand manager například v Microsoft Bing, v nabídce zboží na Heureka.cz, v metavyhledávači Info.com, ve Wikipedii nebo v projektu slovnik.cz.
Tipy na další významy slov, osobnosti, pojmy a termíny
Vysvětlení významu slova Brand manager, definice, vysvětlení pojmu
Text na tomto webu vám dal odpověď na otázku Kdo je to Brand manager? Vysvětlení, co znamená výraz, resp. slovo Brand manager? Definice pojmu Brand manager se nachází v sekci Profese
Sepsáno redaktory Superia.cz. Přes veškerou snahu se mohou v textech vyskytovat faktické i pravopisné chyby za což se předem omlouváme. Informace v textu mohou být zastaralé. Stránky jsou aktualizovány nepravidelně dle možností. Aktuální informace lze většinou nalézt pojem, definici, text, výrazřekněme na stránkách projektu Wikipedia, kde naleznete o něco delší text. Neměli byste zapomenout na to, že ke každému výrazu, může existovat víc definic podle různých oborů. Doporučujeme vám proto zkusit i jinou sekci než je kategorie profese.