Kdo byl Maurice Wilkins? Životopis Maurice Wilkins, osobnosti, slavný člověk z kategorie věda

Maurice Wilkins

Kdo byl Maurice Wilkins? Životopis, zajímavosti, informace, biografie, věda

Maurice Wilkins byl britský vědec. Za svůj výzkum obdržel Nobelovu cenu za fyziologii a lékařství.
Byl jeden z vědců, kteří objevili a popsali DNA. Na tomto výzkumu pracovalo paralelně několik význačných vědců - kromě vynikající molekulárního biologa Wilkinse to byla i Rosalind Franklinová, zabývající se rentgenovou krystalografií, a cambridgeský vědecký tým složený z Francise Cricka a Jamesa Watsona.
Objev struktury DNA představili vědci veřejnosti v roce 1953. Oni stojí za objevem modelu DNA tak, jak jej dnes všichni známe - jako dvojité šroubovice. Výsledky jejich výzkumu byly naprosto průlomové, téměř okamžitě na ně začaly navazovat další vědní obory a tento objev zasáhl do celé řady odvětví lidské činnosti.
Nobelovou cenu za fyziologii a lékařství byli Wilkins, Watson a Crick oceněni v roce 1962 (Franklinová už byla v té době po smrti).

Hlavní informace o osobě Maurice Wilkins

Národnost: anglická
Datum narození: 15. prosince 1916
Místo narození: Nový Zéland
Datum úmrtí: 5. října 2004

Budeme rádi, pokud budete tuto stručnou biografii s osobou Maurice Wilkins sdílet s vaším okruhem známých osob na společených (komunitních, sociálních) webech jako je Facebook, Reddit, síť X (Twitter) nebo Pinterest.

Sdílet na Twitteru      Sdílet na Pinterestu    Sdílet na Facebooku   Sdílet na Redditu

Znáte pojem Životospráva? Vzpomněli byste si co označuje výraz Právní úkon? Pamatujete si definici pojmu Tempeh? Znáte termín Osteopenie?

Klíčová slova: wikipedie, život, kdo je Maurice Wilkins?, místo narození, osobnosti, datum narození, zajímavosti, kde se narodil Maurice Wilkins?, wiki, narození, věda, věda, kdy se narodil Maurice Wilkins?, Maurice Wilkins, lexikon, životopis

Pojem Maurice Wilkins je v kategorii Věda, ilustrační obrázek

Linky na jiné informační zdroje

Vyhledat heslo Maurice Wilkins ve Wikipedii

Hledat videa s názvem Maurice Wilkins na Youtube

Hledat frázi Maurice Wilkins ve vyhledávači Yandex

Zkusit najít heslo Maurice Wilkins ve fulltextu Seznam.cz

Hledat pojem Maurice Wilkins ve Wikislovníku

Dál můžete zkusit hledat slovo Maurice Wilkins například ve ruském vyhledávači Yandex, v ABC slovníku cizích slov a synonym, ve fulltextu Google.cz, v metavyhledávači Info.com nebo v Google překladači.

Výběr osobností, pojmů, výrazů, odborných termínů a slov

Stručná biografie, resp. životopis osoby Maurice Wilkins

Teď již zajisté znáte správnou odpověď na otázku Kdo byl Maurice Wilkins? Kdy se narodil Maurice Wilkins? Kde se narodil Maurice Wilkins? Kdy zemřel Maurice Wilkins? Maurice Wilkins patří do sekce Věda

Uvedený text sepsán reaktory Superia.cz. Zveřejněné texty nemohou sloužit jako stoprocentní zdroj informací a mohou se v nich objevovat faktické chyby. Věříme, že chápete, že texty nemohou být často aktualizovány. Zkuste najít informace osobnost, osobu, člověka Maurice Wilkins řekněme v projektu Wikipedie, kde můžete najít nejspíš delší text, resp. životopis. Jména některých osobností se shodují s jinými žijícími i nežijícími a to napříč obory. Hledejte proto osobnost Maurice Wilkins i v jiné kategorii než je věda.